dinsdag 14 januari 2014

Even uit de running

Sinds vorige week ben ik geveld door een zware verkoudheid en ik heb het gevoel dat ik daardoor wel een jasje uit hebt gedaan.
Het aanhoudende hoesten dat sinds de vorige verkoudheid van begin november is blijven hangen wordt sinds dit weekend bestreden met pufjes.
Nog een weekje vroeg op bed en dan hoop ik er weer bovenop te zijn.

Een weekje ziek zijn houdt niet in dat mijn hoofd stopt met nadenken over plan B.
Zo is inmiddels duidelijk dat ik een bepaald doel nodig heb om "op reis" te gaan. Of dat nu is, zoals in mijn vorige berichtje, om van markt tot markt, van de lokale wolwinkel naar de lokale stoffenwinkel te trekken of op een andere manier onderweg zijn: het onderweg zijn moet een reden hebben.
Het voelt niet goed om zomaar op de bonnefooi ergens heen te gaan. En ik heb op dit moment meer behoefte aan reizen dan voor een langere tijd aan 1 plek vast zitten.

Een andere optie is het doen van vrijwilligerswerk in het buitenland. Komende zaterdag ga ik daarvoor naar een informatiemarkt. Ik ben benieuwd wat dat op zal leveren.
En in een tijdschrift las ik over de emigratiebeurs. Deze wordt in februari gehouden en ik ga daar ook maar eens kijken.

Kortom, ik blijf bezig met het verzamelen van allerlei informatie en hoop dat op een gegeven ogenblik het kwartje valt.

1 opmerking:

  1. Alleen al het verzamelen van informatie en verschillende plekken bezoeken kan je al als op reis zijn beschouwen toch?

    BeantwoordenVerwijderen