vrijdag 21 februari 2014

Even heel erg druk

We zijn inmiddels een week verder en ik kan meedelen dat ik afgelopen vrijdag het skype-gesprek heb gehad en dat ik een uur na dat gesprek al een mail heb gekregen dat ik in principe voor de aangeboden functie aangenomen ben. Voorwaarde: maandag 3 maart beginnen.

Een heel weekend lang lopen wikken en wegen en uiteindelijk zondag ja gezegd tegen een avontuur in Granada, Spanje en bijna per direct mijn baan opgezegd bij mijn huidige baas. Vrijdag 28-2 vertrek ik naar een hotel bij Schiphol en zaterdag 1-3 vlieg ik om 07.00 uur via Barcelona naar Granada. Het bedrijf heeft voor de eerste maand een gemeubileerd appartement voor mij geregeld dus bij aankomst op het vliegveld van Granada staat er een taxichauffeur klaar die mij naar het appartement rijdt en mij daar de sleutel overhandigd. Vanaf dit appartement is het 20min lopen naar mijn werk alwaar ik mij maandag 3-3 om 09.00 uur moet melden.

Het komt er op neer dat ik in minder dan 2 weken alle huizen in mijn vorige woonplek leeg moet halen, alle spullen bij Man tijdelijk op moet slaan, een overzicht moet maken wat nu mee moet en wat nagezonden moet worden en al het overige regelwerk in orde moet maken wat nu eenmaal vereist is bij een emigratie naar het buitenland. Voor mijzelf voelt een verhuizing binnen Europa niet als een emigratie maar zo wordt het wel betiteld.

Ik weet niet of ik nog tijd heb om voor mijn vertrek nog iets van mij te laten horen, anders komt mijn eerstvolgende blog-bericht uit een (hopelijk) zonnig Granada. Ik zal in ieder geval mijn camera meenemen en proberen wat foto's van mijn nieuwe leefomgeving te plaatsen.

4 opmerkingen:

  1. WOW! Heel veel plezier en succes daar! Wat een stap, zodra je tijd hebt, ben ik heel erg benieuwd om van je te lezen hoe het gaat. Respect hoor, dit zou ik zelf echt niet zomaar durven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop voor je dat alles gaat zoals je het in gedachten hebt.
    Heel veel succes en ik wens je alle goeds.
    Misschien kom ik je nog tegen in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe lang is je contract. Spannend allemaal.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw dat gaat snel ! Geniet van dit avontuur :)

    BeantwoordenVerwijderen