vrijdag 20 juni 2014

Een snelle update

Er zijn een hoop dingen om over te schrijven maar door drukte, warmte en Spaanse tijden komt het er dan weer niet van.

Op het werk was het enorm druk met payroll en allerlei interne zaken bij mijn klant zodat ik daar mijn handen meer dan vol heb.


Verder merk ik bij mijzelf en bij veel anderen dat het echt warm begint te worden en dat veel mensen daardoor toch meer moe zijn dan anders. Je slaapt wel maar bent op de een of andere manier niet goed uitgerust.


Daarnaast was (en is) het een enorm hectische week met allerlei nieuwe dingen en extra afspraken waardoor ik deze week nog maar 1x 's avonds een fatsoenlijke maaltijd in elkaar heb geknutseld. Wat dan weer mede komt door Spaanse tijden.

Maandag na werk ben ik naar mijn "speciale" sportschool gegaan. Ik was rond 19.30 uur thuis en toen had ik echt geen zin meer om mij te gaan bezig houden met het maken van eten. Op hoe het was kom ik nog wel een keer terug.
Dinsdag was afscheid van een heel erg leuk teamlid. Hij was tijdelijk vanwege zwangerschapsverlof en dat was afgelopen dus hij moest vertrekken. Dat werd na werktijd een terrasje tot een uur of 10 's avonds.
Woensdag was een redelijk normale dag, werk, Spaanse les en rond 18.30 uur thuis. Daardoor had ik mooi tijd om dingen voor te bereiden voor zaterdag.
Donderdag was eigenlijk een officiële vrije dag maar vanwege payroll kon ik geen vrij nemen en het extra geld wat werken op zo'n dag oplevert is mooi meegenomen. Deze officiële vrije dag betekent in Granada een week lang Feria en na werk ben ik toch maar richting feestterrein vertrokken. Toen ik op het punt stond om naar huis te gaan, kwam ik een paar collega's tegen en bleef ik hangen. Vervolgens op een verkeerde bus gestapt richting centrum dus tegen 23.30 uur thuis.

Vandaag ga ik na mijn werk de boodschappen voor het weekend halen en daarna door naar de sportschool. Bij thuiskomst mijn tas inpakken voor zaterdag want dan ga ik met iemand van mijn team naar het strand.
Ik ga ervan uit dat ik zondag knock out op de bank lig (of mijn bed gewoon niet uit kom).

En voor wat betreft het voetbal, ik heb er (weer) niet veel van meegekregen. Donderdagmorgen voor vertrek even op internet gekeken zodat ik op de hoogte was voor als ik op het werk zou komen. De meeste mensen die ik tot nu toe gesproken heb, vinden dat Spanje "gewoon" slecht heeft gespeeld.

Er komen nog foto's van de Feria en natuurlijk van zaterdag op het strand (en van de wandelingen die ik hier heb gemaakt en ....).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten