dinsdag 3 december 2013

Verhuisd

De laatste loodjes waren nog wel even zwaar en bestonden uit mijn meest niet favoriete klus: schoonmaken. Zowel het tijdelijk chalet als mijn tijdelijke nieuwe woning konden wel een poetsdoek gebruiken en ik wil natuurlijk met een goede indruk mijn vakantiechalet verlaten. Wie weet heb ik over een tijdje hier weer een tijdelijk onderkomen nodig en dan wil ik wel weer bij deze mensen aan kunnen kloppen.
Volgens mijn buurvrouw, die al een jaar anti-kraak in haar huisje woont, zullen deze huizen vlak voor d zomer of na de zomer tegen de vlakte gaan. Ik weet dat ik daar geen rechten aan kan ontlenen maar toch voelt het wel even als een opluchting.

Afgelopen weekend zijn de spullen over gegaan en gisteren was mijn eerste nacht in het nieuwe huisje. Sinds vandaag beschik ik ook over internet en tv. Ik heb zelf geïnstalleerd en ben best trots op mijzelf en het scheelt ook nog weer eens € 65,00.

Verder ben ik vooral moe en koud. Het is best wennen met een gaskachel vooral omdat er bijna 3 maanden niet gestookt is waardoor het huisje toch koud en vochtig is. Ik hoop deze maand de ruimte en tijd te hebben om mijzelf weer even op te laden zodat ik met ingang van januari vol energie en enthousiasme aan plan B kan werken.

Morgen moet ik in ieder geval achter mijn bestelling aan. Ik heb een boek besteld en die zou nu toch wel binnen moeten zijn. En straks hopelijk warm slapen met kachel, dekbed, flanellen pyjama en deken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten